Skickade iväg älsklingen...

Att köpa hallon. Kladdkaka å grädde utan hallon? ALDRIG !! :)
Hemmabakad pizza nyss. Jag var gravid förra sommaren, och ser ut att vara det igen. Ahh attans. Jag som gick ner så mkt efter förlossningen, men det var nog så, kroppen tog fettreserverna för att återhämta sig efter maraton-loppet. Men nu är det återställd och jag kan börja lagra igen, på gott och ont.

Jag mår fint i övrigt, vi har det mysigt... skönt att Ella somnar efter lite krångel på kvällen. Söta Unge !!
Charmar rätt många och får många fina komentarer.

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Är du med bebis igen*? Eller menade du att det bara ser ut så? Puss

2008-05-12 @ 06:16:44
Postat av: frida

Sandra- nej nej för fan=) bara ser ut så...

2008-05-12 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0