Projekt huset..

Går iaf sakta men säkert framåt.
Det börjar likna en övervåning, nästan väggar i rimmen, wow :)
Snart om en vecka kanske vi kan börja nere. Tapeter nytt kök och nytt badrum, det är sånt som är roligt, men också lite ångest laddat... Finns så himla mkt fint, vraka å välja jätte svårt och samtidigt väga in att det inte får kosta multum.. Svårt svårt....
Det värsta känns ju att välja kök? hur ska det gå till? oj oj. Kan ju inte impulshadla ett kök direkt... fast när jag imulsköper ngt så brukar jag oftast bli supernöjd så man kanske skulle köra på den linjen ändå:)
Idag ska jag fotografera lite tror jag, inte tagit kort på säker en vecka, det är illa :)
Måste ta tag i det där.. å framkalla lite igen, blir så himla mkt bilder, men de e ju billigt och roligt.. Nu har jag så mkt bra ort också. Blir nog endel svartvita förstoringar att hänga upp i nya lyan.
image55
Puré är ju rätt... hmm kanske gott ?

image56

Kommentarer
Postat av: lovisa

gu vad söt!

2008-05-25 @ 09:57:01
URL: http://loviiissaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0