Nu blickar jag framåt.

Fast först igår. Begravningen var fin. Fast det var jobbigt, grymt jobbigt... tur jag hade Ella att klämma på efteråt !
Jag bara grät å grät, men ett å annat leende kom fram också när prästen pratade så varmt om Diddi.
NU har hon åter mött sin älskade Ivan om hon saknat å levt utan i ett par år. Hoppas de är lyckliga igen.
Ibland vill jag tro på ett liv efter jordelivet ! Jag måste tro det, ett paradis... sorgen blir lättare att bearbeta då.


När vi sen kom hem på em var jag helt slut, vi åkte och gav hästarna vatten. sen fikade vi på gården på en picknick filt.... så mysigt skulle vi ha haft eg om det inte vore för huset :) Tur att det MÅSTE vara klart snart.

  

   



Kommentarer
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå din på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha de fint!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 08:06:02
Postat av: Emma

Hej du! Har inte ngn msn ännu men vi kan väl försöka höras lite oftare =)

2008-06-02 @ 16:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0