Just nu !

Är det till 100% huset som gäller, en tuff vardag för en småbarnsförälder !
nej men dessa tre dagar har gått över förväntan bra, efter första kvällen vi var där kände jag att dettta går aldrig, men en arbetsför karl som projektledare går det fint.
Igår blev det en heldag, Linus var där å hjälpte Matsi hela dagen nästan å sen den sista timmen kom Fredda, han var som en arg liten terrier... bara hängde i plankorna å var galen (Mats var rädd... hehe)

Jag tror det kommer bli hur jävla bra som helst faktiskt... bara det blir klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart..........
Vad stolt man kommer va=) Bo i ett hus som man har gjort och bestämt allt själv i. Perfekt !

Idag kommer morsan å Ellen... ska stanna hela helgen å aggera lite barnvakt åt mig. Det är som sagt inte lätt att ha Ella att bära på heller... jag ammar numera i en solstol i vad som komma skall bli vårt vardagsrum, men som tur är fungerar det.
I em blir det kalas för Linnea med... Inte vad vi har tid med...:) Men fyller man år så gör man.

Åter till arbetet.
Diska å tvätta kl åtta på morgonen.. de e fint det.. haha
Stolt, lilla tösen är såååå duktig på kvällarna nu !
Tjing..

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0