Barnmorskorna

Kikade nyss på det.
Vill faktiskt föda barn igen grymt sugen :)
Jag har nog glömt hur FRUKTANSVÄRT det var, men fränt till tusen... något som inte går att beskrivas. Jag gråter till varje barn som tittar ut. Finns det något sötare än en nyvärpt liten unge....  :)
Varje tid har sin tjusning, just nu e min lilla prinsessa helt underbar,
hon sprudlar av energi och jag njuter (nästan alltid)
Roligare blir det antar jag.

image48  Jättejobbiga värkar nån timme innan Ella föddes. Saknar magen.. hehe

image49

Söta lilla knyte, underbar dag !!!
17 jan 2008

image50

Nu är hon förvandlad till en liten charm-fis som alla verkar gilla.. haha


Nej sluta dröm nu Frida, ta vara på tiden.. den kommer aldrig igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Fan vad avundsjuk jag blir på dej din murvel!
:)

2008-05-15 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0