helgen som gått..

... Har varit bra.
Fredan var mamma här.
Lör red jag på förmiddagen. Världens bästa å vildaste häst.. men kul att komma upp på henne lite ibland iaf. Sen var vi ut till Lungen å grillade korv med Pernilla Tom å Viktor, de va gott :) Sen åkte vi å tittade på det berömda huset, jag var helt uppspelt och tyckte det var bra. Mats var mer dämpad och insåg allvaret redan då.
Söndag tittat på huset igen. Jag var mer dämpad idag, samlade mig och insåg HUR MYCKET jobb det är, men är fortfarande sugen. Vi har lagt vårt bud nu iaf ! Nu får man hejda sig ett par dagar och se. Varit hos farmor och Stig, det blev mat.. supergott å skönt att slippa laga, jag vräker alltid som bara den när vi äter där :) Hoppas ingen ser. Ha ha.
Ella har fått en badkape av Pernilla som hon broderat på och en filt av farmor som det också är broderat på, med de där häftiga symaskinerna. Det står självklart ELLA på.


Imorgon blir vår snos hela två månader. Kan inte fatta att det var så kort tid sen jag låg på förlossningen och hade så ont. Det känns som man har haft henne hela livet. Minns knappt hur det var att inte ha henne. Torsdag den 17e januari kommer jag nog aldrig att glömma. En dag fylld med så mycket kännslor.. glädje och smärta, 100% fokus på mig, tur det iaf. Smärtan att föda barn är obeskrivlig, det gör så jäkla ont, men ändå överlever man.. det är för mif ett mysterium.


  En färsk liten tjej..


Wallander sen ikväll... Ella är inne i nån liten tristare perjod.. Svårt att komma till ro, men hon får väl sova i min famn då :) Sötnosen..

Kommentarer
Postat av: slemma

hej..skönt att du hittade hit fridus..ska lägga till dig nu... vilken hus? puss

2008-03-17 @ 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0