Glad Midsommar.

Ella vad det nu heter?
Som vanligt regnar det ju, blåser och är kallt, även om det är lite bättre nu än på förmiddagen.

Vår midsommar afton bestod att av Ella vaknade halv sju, vart e tösen som förut kunde sova till elva tolv ?
Åkte till huset och tapitserade Ellas rum, världens fränaste lilla tapet var det... skit bra !
Sen åkte jag hem.
Blir mat hos pappa sen och födelsedagstårta för mamma som fyller är på sön. Gott...

Huset rullar på och det är verligen rätt kul nu.
Med tapeter färg och allt vad som hör till, även om saker tar alldeles för lång tid.
Mats e iaf jätteduktig.
Igår var vi i karlstad och brände en hiskligt massa pengar på golv tapeter och annat. Får lite panik över pengar. Hur kommer mitt kök att se ut? När pengarna flyter iväg... hehe

Ella fick lite kläder.. eller skit mkt kläder.... Hon har dragit iväg och växt av bara den så allt är för kort och tight.
Bla ett par snickarbyxor, det måste man ju ha när man renoverar hus=)

Tel.samtal från Norge idag igen... haha
kan det bli bättre?
Man blir nästan bortskämd med det.
Om nån vecka drar jag och Ella till Oslo, hmmm undrar hur det kommer gå att åka tåg med henne i tre timmar..
Hoppas det går bra.

Nog från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0