snart bonde sen sängen

Trean vill inte fungera, sining bee som är så bra=)
Fast just nu kan ändå inget få mig pigg.
Vill bara upp å lägga mig, lägga mej.
Ella vaknar mitt i natten å tycker livet är sten-kul, det är väldans jobbigt att vara vaken mot sin vilja typ svå timmar per natt... men men, antagligen går det över?!!
Också jobb på det, jag som inte är van--- zzZzzZzzz...
Har haft set soft jobbet idag. Jag och Monica, diggar och beundrar henne !

Snart är det jul hörrni !
Börja julstöka snart... ska ju vara hela julafton hemma, i vårt hem :)
första gången, känns häftigt :)

Lite julstök som inte så många andra sysslar med är nog att fixa i köket.. Imorgon ska vi antagligen sätta upp kaklet i köket. Hoppas hoppas det blir bra.

Nej söffa, - hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0