Min dag..

..har bestått av att gått gått och gått känns det som.
Ella gav mig sovmorgon idag igen, skönt.
Sen gick vi till Carro, hon var hos sin mamma.. hängde där en stund.
Vid tre sen gick vi till Kim och jag fick klämma på Siri, världens finaste lilla baby :) Åhh...
Att Ella varit så liten.. jag fick klämma bära och bära, man är helt nollad.. ser ut som man aldrig haft barn förr.. haha.
Min dunderklump börjar ju bli stooor nu.
Sen gick jag hem. Ella sonade sittandes i vagnen. Väl hemma tog jag ut hundarna på promenix.
Kl fem var det heminredningspart som Pernilla frågade om jag ville med på, så så blev det !
Pa fastande mage shoppade jag på mig två hjärtan att hänga i fönstret, det fanns faktiskt mkt fint, fast jag är ingen sån där party människa, jag gillar mer att göra riktiga klipp, än att handla i katalog.. men men.
Åt, och medans Mats lägger Ella nu så tog jag en halv lång promenad med djuren igen.. Sen nyss blev alla tre badade... välbehövligt.

NU ska jag själv stressa ner och ta ett bad eller kanske bara en dusch, beror på vad jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0