idol 2008

Som jag har tänkt länge blev det de två finalisterna.
Persoligen tycker jag att Anna skulle stått där, men men.
Johan och Robin platsade tyvärr inte i globen.
Jag tror Kevin kommer ta hem allt, han är bra jävligt bra.. meeeen han är sååååå mkt Darin, urk !
MEN skit samma.. Idol betyder inte så mkt för mig :)

Idag har jag hängt hos morsi, sen började jag jobba kl 2.
Ella har blivit passad av farmor, jag tror de har haft kul.. hehe. Skönt att folk ställer upp å passar när det behövs. Även Carro är bra att ha :) Tack.

Ikväll känns livet lite lättare.. Vet inte, det kändes olustigt när jag klev upp imorse också, men det är säkert så att det blev bättre när jag fick brumma iväg till jobbet. Det är väldigt socialt att komma dit.
Även om jag träffar folk hela dagarna nästan och umgås med mina vänner, så kan hela situationen kännas minst sagt meningslös ibland.
Men det är verkligen bara ibland.
Man kan ju få vara nere ibland?
Skönt när det går över snabbt iaf :)

Imorgon är det späckat schema, bäst att hoppa in i duschen å sen krypa ner brevid mitt liv.
Mats och Ella däruppe..

Imorgon ska jag gå ut !
Åhh... det ska bli så kul.. skönt att få öppna en kall cider.
Det är så skönt att få gå ut, väldans snällt av Mats faktiskt.
Jag ska nog inte bli gravid än på ett par år.    =)
Jag vill leva lite nu !
Och det gör jag.


Igår fick jag världens finaste ord sagda till mig av min fina fina livskamrat.
Finns ingen som dig ! det ska du veta. Allt känns så jävla jävla rätt med dig !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0