Fredag och kö till FK

åhh hoppas jag hinner snacka med någon innan de stänger 21, måste måste och kom som vanligt på det i sista sekunden...

Idag då.
Jag var helt slut imorse,
Mats åkte till garaget å städade det rätt så tidigt.
Jag tog en fm prommenad idag helt själv, mkt skönt !

Papps å Matsi åkte å fixade gran,
jag böev förskräckt när den kom hem, jag tyckte den var sååååå ful.
Men vi klippte å sågade lite så det blev bra :)
Men har inga ljus att ha i så jag kan inte klä den tyvärr, jag vill jag vill !

Var hos Eva å hämtade massa massa kläder som Ella fick ärva, de var verkligen superfina, å där kommer jag med en jul-blomma som tack, det var ju en piss i havet... men hon vill ju inte ha något. Får ringa å tacka en extra gång imorgon..
Sen var vi hos Pernilla, jag skulle hämta mina ljuslykte-hjärtan och min klänning som var där. Fikade å hängde lite.

Nu blir det väl att fixa å dona lite när lillan sover=)
Så det är anständigt imogon=)
Hänga mkt tvätt också, det är inte alls kul.


Vill att det ska bli julafton, jul känns så spännande nu när man har barn, har annars inte sett fram emot den dagen på många många år.
Undrar vad hon får för något? hihi
Hon får massa kläder av oss, men jag kommer inte ihåg hur ett enda plagg ser ut typ, så det ska bli jättekul att se.

Ha de gott å ta hand om varandra..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det syns att du också är med. =) Ja han är lik mej, men nu börjar han bli mer och mer lik sin pappa.

2008-12-20 @ 20:57:00
URL: http://theomylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0