Dan före dopparedan..

Har jobbat hela dagen lång.
Städade, storstädade när jag kom hem. Ella tyckte inte om sin mamma, borta hela dagen och sen kan hon inte leka med henne när hon väl är hemma heller.

NU är allt bara mys.
Mats lägger Ella, hon verkar svårsövd, har skrikit en lång stund, men han är så duktig :)
Nu är hon förövrigt tyst hör jag.
Det brinner ljus i hela huset och på trappen, det är jättefint !
Jag njuter !!
Litet julbord men älsklingen när han kommer ner, en överaskning, jag är hungrig. Sill, ägghalvor lite bröd julmust korv mm. Ska bli gott.
Åhhh före jul är väl allt ändå bäst?

GOD JUL GOTT FOLK Å VÄNNER.
Vi kanske syns ute på juldagen, då blir det fest !
Passade inte in i det stämningsfulla :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0