Blogga i brist på annat..

När jag kikat igenom det jag gör på internet, så blir det ett litet blogg inlägg bara för att ha ngt att göra.
Snart blir det Svensson Svensson.

Idag har vi.
Hängde å handlade lite bra å ha grejer, tex bolaget, till juldagen :)
Julgransbelysning å lite sånt.
Åkte till stallet å gjorde allt med kusarna.
Hem å gav Ella-pella lite mat.
Tog en prommenix tillsammans.. skönt å gå lite å Mats ville ha snus, säkert därför han blev med.. haha
Vi åt världens godast mat. Klädde julgranen å fixade lite.
Det är verkligen mysigt nu med en gran, tyvärr kan jag inte säga en liten gran.

Imorgon ska vi åka till Karlstad, eller pappa ska julhandla å jag Ella Mats å morsan hänger på... haha.
Jag ställde på pappa att Ella vill ha en gunghäst, det får bli på ikea. En röd älg, som heter Ekorre med percing i nosen.. haha. Hoppas hon får den. Jag är inte mkt för att ha leksaker högt å lågt, men den är fin i trä=).. Bättre än plast, trä ska det vara... sånna grejer man själv hade när man var liten :)




mammas hjälpreda...

finaste som finns...
hon sover sött nu, jättebra verkar det som- jag ska snart göra henne sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0